Cupcake Toppers



Bij een feest hoort natuurlijk gebak. Cupcakes vind ik geweldig leuk om te maken, het is niet alleen lekker, maar ook heel handig om te eten. Met een cupcake topper erop, maakt het je cupcake helemaal af. En het is natuurlijk helemaal leuk om je eigen cupcake toppers te maken !

Natuurlijk heb ik mijn eerste - en enige - Halloween stempelset gebruikt, wat vind ik 'm leuk ! Met behulp van de Howl-o-ween stempelset, het Happy Hauntings DSP en wat ponsen en andere dingetjes heb ik deze cupcake toppers gemaakt. 



Het is echt heel makkelijk om zelf je cupcake toppers te maken. En het hoeft natuurlijk niet per se voor Halloween te zijn. Als stokje heb ik gewoon van die cocktailprikkers gebruikt, maar daar kan je verder van alles voor verzinnen.



Wil je zelf ook van die leuke cupcake toppers maken, alle producten die ik gebruikt heb vind je hier onder. Klik op een van de thumbnails en je wordt direct naar mijn webshop geleid. Wil je (een van deze) Stampin' Up! producten bestellen, maar dit niet via mijn webshop doen ? Dat is geen probleem, mail me je verlanglijst door en ik zorg dat het in orde gemaakt wordt. Op 6 november ga ik weer een verzamelbestelling doen.


Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Hele fijne dag nog !!









Geen opmerkingen