Flurry of Wishes



De Flurry of Wishes stempelset lag al even in mijn kast niks te doen, omdat ik eigenlijk niet zo goed wist wat te doen met deze set. Vanmiddag de stempels en bijpassende pons maar gepakt en wat aan het 'klooien' geweest, wat resulteerde in deze kaart. 

De Watercolor Wash achtergrond heb ik met Soft Sky afgedrukt. Daarop heb ik een ster uit de stempelset afgedrukt met VersaMark en met White Stampin' Emboss Powder bestrooid en verwarmd. Daarna de kleinere 'flurries' op Vellum Cardstock gestempeld en ook met de witte embossingpoeder verhit.

Het woordje 'merry' uit de Christmas Greetings Thinlits heb ik vier keer uitgestanst, drie keer in Whisper White Thick en een keer in Silver Foil. Alle laagjes heb ik op elkaar geplakt zodat er wat diepte ontstaat. 

Naast de gewone Rhinestone Basic Jewels heb ik een paar nieuwe Iced Rhinestone Embellishments op de kaart geplakt.




Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog









Geen opmerkingen