Happy Halloween !


Halloween... een feestdag/ traditie die een beetje is komen overwaaien uit Amerika. Er is een aantal winkels waar je redelijk wat Halloween producten kan kopen, maar zoals het in de USA gevierd wordt, is het hier (nog) niet...

Van wat ik er van op televisie en internet zie, vind ik het best leuk. Met name de decoraties vind ik erg leuk. Stampin' Up! brengt al jaren Halloween stempels en toebehoren uit en hoewel ik de stempels en het bijpassende papier erg leuk vond, kocht ik nooit wat. Want, tsja...Halloween wordt hier niet gevierd.

Wil je weten hoe Halloween ontstaan is ? Klik dan {hier}.

Toch heb ik onlangs - na lang twijfelen - een Halloween stempelset aangeschaft. Kom morgen nog maar eens langs, dan kan je een kaart zien gemaakt met die set.


Voor vandaag heb ik een doosje gemaakt van Window Sheets met de Square Pillow Box en er wat Halloween snoep ik gedaan. De Spider Web Doilies zijn gaaf he ! Ik heb er een doormidden geknipt en deze op het doosje geplakt. Met de Alphabet Rotary Stamp heb ik 'Happy Halloween' gemaakt, wat een uitvinding die stempel ! Verder heb ik alleen wat sterretjes opgeplakt en wat Silver Metallic Tread toegevoegd. Verder versieren vond ik zonde, omdat je anders het achtergrondje en het snoep niet meer goed ziet en eigenlijk vond ik 'm zo ook wel 'af'.


Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Heel fijne dag vandaag !!









Geen opmerkingen