Meer meringues...


Gistermiddag heb ik niet alleen de botten mergingues gemaakt, maar ook diverse andere meringues, waaronder deze eikeltjes. En weet je wat nu zo leuk is... ze passen prima bij het Into The Woods DSP ! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik niet zo van herfststempels ben, ook het DSP is nooit zo mijn smaak, het zijn gewoon niet mijn kleuren - terwijl ik wel gek ben op het seizoen ! Maar...de verpakking die ik heb gemaakt om de eikeltjes in de stoppen vind ik best leuk geworden ;-)

Ik heb een stuk DSP met houtnerf motief om het doosje gewikkeld. Op het doosje heb ik een stukje Burlap Ribbon geplakt waarvan ik de zijkanten afgeknipt heb, waardoor het stuk ribbon smaller is geworden. Daar bovenop weer een strookje Into the Woods DSP en vervolgens een stukje Gold Sequin Trim. Daarop heb ik een cirkel van Whisper White cardstock geplakt. De teksten uit de Expressions Natural Elements vind ik perfect bij het plaatje passen, omdat de teksten van hout gemaakt zijn.


Het doosje heb ik overigens niet zelf gemaakt. Deze heb ik kant-en-klaar bij Stampin' Up! gekocht. Je hoeft ze alleen maar in elkaar te vouwen. In een pakketje Tag a Bag Gift Boxes zitten 8 van deze boxen voor € 8,50.



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag nog vandaag!









1 opmerking

  1. Leuk gedaan !! Jij was gisteren ook bedrijvig in de keuken , ik ook !

    BeantwoordenVerwijderen