Nieuwe stempelset !


BOO ! Een beetje eng mag het wel zijn he, met Halloween. Het kaartje van vandaag is beslist niet eng, maar wel Halloweenerig (dit zal vast geen bestaand woord zijn ;-)

Hopelijk kan je het op de bovenste foto een beetje zien, het zwarte papier is Black Glimmer Paper ! Gaaf of niet ? 

De kaart van vandaag heb ik gemaakt voor de nieuwe uitdaging van SU-per Challenges. Ik ben een beetje los gegaan, maar je ziet de schets er nog wel in, tenminste...ik wel :-p
Ik heb gebruik gemaakt van mijn nieuwe stempelset Howl-o-ween Treat en heb alleen de hoed gestempeld. Bij de stempelset zit een bijpassende set framelits en als je beiden koopt als bundel, dan krijg je 15% korting! Met deze framelits heb ik de hoed en het woordje 'BOO' uitgestanst.
De tekst 'Happy Halloween' komt uit de Nederlandse set Sentimenten. In deze stempelset vind je diverse teksten (in het Nederlands uiteraard!) voor verschillende doeleinden. Eigenlijk is deze stempelset onmisbaar in je collectie...




Ik moest even wennen aan mijn creatie : het is erg oranje - een kleur die ik eigenlijk nooit gebruik en het is een Halloweenkaart - die ik dus eigenlijk ook nooit maak,
maar uiteindelijk ben ik er wel tevreden mee ;-) BOO !



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog










Geen opmerkingen