SU-per Challenges #109


Ook SU-per Challenges staat in het teken van Halloween. We blijven dus een beetje in mijn nieuwe, favoriete thema :-p 
Mijn bijdrage is een Halloween doosje. Het is een klein 'kistje' van 15 x 8 cm en het doosje is 4 cm hoog.

Zoiets zag ik laatst op Pinterest voorbij komen en het leek me wel leuk om te maken. Ik vond diverse templates op internet, maar na er twee of drie bekeken te hebben, vond ik dat ze wat aan de kleine kant waren. Dus ben ik zelf maar aan het tekenen en meten geslagen. Het was niet heel moeilijk, maar ik ben er wel even mee bezig geweest.

Toen ik eenmaal twee keer mijn template had uitgesneden, pasten de twee helften niet zo mooi op elkaar. Wat ook logisch is, want ze zijn dezelfde maat...
Ik heb toen een strook cardstock van 3 cm gesneden en precies langs de rand van de 'bodem' gevouwen en deze er in geplakt. Aan een strookje had ik niet genoeg, dus heb ik nog een stuk strook gebruikt. Toen die stroken eenmaal vastgeplakt zaten, kon ik de deksel er makkelijk op zetten!


Natuurlijk heb ik wederom gebruik gemaakt van mijn Howl-o-ween Treat stempelset en het Happy Hautings DSP. De basis van het doosje is Basic Black en zowel de deksel als de binnenkant van het doosje heb ik met het DSP beplakt. 

Het doosje heb ik verder simpel gehouden, ik wilde wel een beetje kleur toevoegen en heb van een stukje Tangelo Twist een bannertje geknipt. Van die zelfde kleur heb ik heel wat heel smalle strookjes gesneden en de verfrommeld en een beetje uitgespreid op de bodem. Zo hebben de lolly's een leuk bedje. De lolly's heb ik bij Xenos vandaan, die heeft echt een leuk assortiment aan Halloweenproducten !



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag vandaag ! Het is hier wat druilerig, prima weer om binnen te blijven en wat te gaan knutselen en bakken ;-










Geen opmerkingen