KreaDoe creatie


Vorige week ben ik met Chantal even naar de KreaDoe geweest. Eigenlijk had ik gezworen er nooit meer heen te gaan. Ik vind het te druk, te lawaaierig en als ik iets wil kopen, dan doe ik dat eigenlijk wel online. En nu ik demonstratrice ben, vind ik het niet nodig om stempels van andere merken te kopen en andere hobby's oppakken vind ik ook niet nodig. Klinkt misschien allemaal een beetje negatief, maar zo bedoel ik het niet hoor ! Het is gewoon niet 'mijn ding'. 

De laatste keer dat ik geweest ben lag Alec nog in de wandelwagen, hij is net vijf jaar geworden, dus moet je nagaan... 
Omdat ik het wel gezellig vond Chantal even te zien, ben ik snel overstag gegaan ;) En omdat ik wist dat een aantal van mijn collega's daar make and takes aan het doen waren.

Chantal en ik hebben even over de beurs geslenterd, we zijn best wat bekenden tegengekomen en ik heb zelfs nog een handig pennenbakje bij Boxen van Kees gekocht voor in mijn trolley. 

Bij het workshopplein van Stampin' Up! aangekomen, zijn we bij onze vriendin/ collega Mariska zijn aangeschoven en hebben we deze kaart gemaakt. Deze kaart staat ook in de herfst/ winter catalogus...



Deze producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog










Geen opmerkingen