SU-per Challenges #113


Watercoloring is helemaal hip tegenwoordig. Op diverse manieren kan je watercoloring op je kaart gebruiken/ toepassen. Binnenkort ga ik de workshop Watercoloring opnieuw aanbieden, houd dit blog of Facebook maar eens in de gaten...



SU-per Challenges staat deze week in het teken van watercoloring. De kerstboom heb ik uitgestanst met de Perfect Pines Framelits Dies en het Watercolor Paper. Daarna heb ik met Mossy Meadow inkt en een Aqua Painter de kerstboom ingekleurd. Met de Heat Tool heb ik het drogingsproces iets versneld en toen de boom helemaal droog was heb ik er Wink of Stella Clear overheen gedaan, zie je de glitter op de bovenste foto ?

Het middenstuk van de kaart is een stuk Vellum Cardstock, door een stukje vellum op een stuk DSP te plakken, geeft dat een iets zachter uiterlijk. 



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag !








Geen opmerkingen