Thankful

                   
                         

Ik hoop niet dat je me al een beetje zat wordt... Of dat je de eikels inmiddels al een beetje zat bent. Ik kan er niks aan doen, ik vind ze zo leuk...

Deze kaart ligt al een aantal dagen te wachten tot ie op de foto kon en geblogd kon worden.

Op het moment zit mijn hoofd een beetje vol. Donderdag reis ik af naar Brussel voor het OnStage Live Event (voorheen Convention) en voordat ik wegga begin ik altijd een beetje met stressen. Wat moet ik nog allemaal doen ? Hoe regel ik het thuis ?Wat neem ik mee ? Wat voor swaps ga ik maken ? Dat laatste is overigens niet meer gelukt. Ik kreeg geen briljante ingeving, dus ik laat het maar zo. Ook omdat Alec morgen jarig is en hij per se Minion koeken wilde trakteren, dus daar ben ik o.a. de afgelopen dagen druk mee geweest. Dus...geen swaps, tenminste niet voor iedereen... Voor mijn vriendinnen die mee gaan heb ik wel een speciaal swapje gemaakt, maar die laat ik je nu nog niet zien.

Terug naar de kaart... Ik wilde graag een fris kaartje maken en kwam op Pinterest een schets tegen die ik opgeslagen heb (in mijn hoofd, want zoveel pin ik niet, ik kom niet zo veel op Pinterest). Ik geloof dat het een schets van InkSpired was.

De kleurencombinatie heb ik ook niet zelf bedacht, die heb ik weer van de nieuwe PL kit uit de herfst/ wintercatalogus. Ik had het zelf niet kunnen bedenken, Real Red en Mint Macaron, maar ik vind het een prachtige combi, zeker met Smoky Slate er bij.



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag vandaag verder !









Geen opmerkingen