Birthday Blooms



Hier issie, mijn eerste creatie met producten uit de nieuwe mini catalogus ! Ik heb een totale catalogus case gedaan, maar deze kaart vind ik zo gaaf... De stempelset - die ik gewoon helemaal vergeten ben te laten zien gister - had ik al even in huis liggen. De stempelset Birthday Blooms kreeg ik in Brussel bij het OnStage Live Event.

Wederom ben ik verliefd. Man, wat een mooie stempelset ! En dat bijpassende Birthday Bouquet DSP...echt mijn kleurtjes. Na die ene kaart kon ik ook niet stoppen en heb nog een paar nieuwe projectjes gemaakt. Deze zal ik in de loop van de week laten zien.

De grote bloem heb ik op een stukje (nieuw!!) Shimmery White Cardstock gestempeld met Memento inkt en met vier kleuren inkt ingekleurd : Blushing Bride, Watermelon Wonder, Old Olive en Mossy Meadow. Prachtige combi ook, vind ik.



Deze producten heb ik gebruikt :




Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag nog vandaag ! 









1 opmerking