Stempel Mee kerstspecial


Vandaag is een speciale dag. Op de Stempel Mee Facebookpagina houden Erna, Mariska en ik een Stempel Mee Kerstspecial - net zoiets als we met World Card Making Day gedaan hebben. Een dag vol gratis workshopjes en als je de pagina volgt, zal je zien dat we tussendoor ook nog wat verrassingen hebben....


De kaart die ik gemaakt heb is geen kerstkaart geworden - stiekem ben ik wel een beetje klaar met kerstkaarten maken, ssstttttt - maar een verjaardagskaartje voor mijn jarige buurmeisje. Ik heb gebruik gemaakt van wat nieuwe producten uit de lente/ zomercatalogus. Vanaf 5 januari zijn de producten uit deze catalogus te bestellen.


Mijn project is een Tri Shutter Card - deze kaart is niet moeilijk om te maken, maar je moet wel even weten hoe je zo'n kaart maakt. Ik heb het hele proces gefilmd! Kijk maar eens mee...





Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne dag verder !









Geen opmerkingen