2016



Sinds het uitkomen van de herst/ winter catalogus in augustus 2015 heb ik ontzettend veel kerstkaarten gemaakt. En ik heb er geen een verstuurd, ik heb gewoon verzaakt kerstkaarten te versturen. December is voor mij een beetje hectisch geweest en ik heb mezelf gezegd dat een keer geen kerstkaarten versturen geen ramp is. Dit jaar maak ik het goed. Echt waar. 

Toch werd ik na de kerstdagen een beetje onrustig... Vandaar dat ik een klein stapeltje nieuwjaarskaarten gemaakt heb. Niet een alle kaarten heb ik op de foto gezet, bij deze dacht ik er gelukkig wel aan.
  
Ik heb gebruik gemaakt van oud en nieuw. De 'oude' sterretjes uit de Holly Jolly Christmas stempelset (welke nog verkrijgbaar is!) en de nieuwe cijfers uit de Large Numbers Framelits Dies. Het Glimmer Paper Gold kon natuurlijk niet ontbreken !

Dit was echt de laatste post over de feestdagen (tot ergens in augustus dan...). Komende weken projecten gemaakt met de producten uit de nieuwe lente/ zomer catalogus. En niet te vergeten met producten uit de Sale-A-Bration folder.

Tot gauw dan maar !

Mocht je nog interesse hebben om mee te doen met de share die ik aanbied : {hier} kan je meer informatie vinden.


Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog










Geen opmerkingen