Celebrate


Als demonstratrice van Stampin' Up! krijg ik eens in de twee maanden een Stampin' Succes, dit is een tijdschrift vol tips, trucs en inspiratie. Ik vind niet altijd even leuk wat er in staat, maar in de nieuwste uitgave staat een kaart die ik na moest maken. Voor het grootste gedeelte dan. Weer heb ik de bloem uit de Birthday Bloom stempelset gebruikt, uit de Suite Sayings stempelset heb ik de tekst gehaald. 

Valt je wat op aan de tekst ? Het lettertype is het zelfde als de gebruikte lettertypes als in de Birthday Bloom stempelset! 

De bloem heb ik op Watercolor Paper gestempeld met VersaMark, bestrooid met White Stampin' Emboss Powder, daarna verhit met de Heat Tool en vervolgens met de Aqua Painters en inkt ingekleurd.
De tekst heb ik met Gold Stampin' Emboss Powder gedaan.

Natuurlijk kon ik het niet laten de Clear Wink of Stella Glitter Brush te gebruiken, hopelijk kan je zien dat ik de bloem daarmee heb bewerkt. Ook de Gold Wink of Stella Glitter Brush heb ik op de kaart gebruikt, daarmee heb ik hier en daar stipjes gezet.



Deze producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog



Fijne avond vast en natuurlijk een heel prettig weekend ! 








Geen opmerkingen