You're So Lovely...


Mijn voornemen om wat attenter te zijn met (verjaardags)kaartjes sturen staat nog ! Ik hoop ook echt dit vol te houden... Deze kaart heb ik voor een verjaardag gemaakt, de ontvanger krijgt 'm morgen, maar leest niet mee op dit blog of mijn Facebook, dus ik kan 'm met gerust hart laten zien ;-)


Weer heb ik de achtergrond gemaakt met Watercolor Papier en Aquapainters en ook voor deze kaart heb ik Blushing Bride inkt daarvoor gebruikt. 
In het midden van de kaart heb ik een vlinder uitgestanst met de Butterflies Thinlits Dies en het Vellum Cardstock

De tekst en het bannertje komen uit de stempelset You're So Lovely en heb ik op Basic Black cardstock gestempeld en met White Stampin' Emboss Powder bewerkt. 

Het kaartje heb ik afgemaakt met wat Silver Metallic Thread en wat Rhinestone Basic Jewels


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne avond ! Heerlijk weekend :-)








Geen opmerkingen