#GDP023 : Balloons


Onlangs werd ik benaderd of ik een keer gastdesigner wilde zijn bij Global Design Project. Nou, daar hoefde ik niet lang over na te denken, want ik ben gek op (hun) challenges. Het thema moest ballonnen zijn. En dat was nog wel een dingetje ;-)



De Balloon Celebration stempelset heb ik al even in huis, maar steeds als ik er wat mee wilde gaan maken lukte het niet. Gek, want het is zo'n leuke stempelset !
Op deze  kaart heb ik ook even zitten broeden. Niet op de kaart an sich, want ik wist al meteen dat ik een Double Slider Card wilde gaan maken, maar meer op het design er van. Uiteindelijk is het gelukt en dit is het resultaat geworden.


De basis van de kaart heb ik van het - hoe kan het ook anders - Kraft Cardstock gemaakt. Ook heb ik op de voorkant van de kaart weer een eigen achtergrond gemaakt met Watercolor Paper, Soft Sky inkt en een Aqua Painter.


De 'sliders' heb ik vrij rustig gehouden, het Whisper White Thick cardstock heb ik met de Polka Dot Embossing Folder door de Big Shot gehaald en er wat spetters op gemaakt met de Gorgeous Grunge stempelset. Het leuke tekstje komt uit de You're So Lovely stempelset.



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Built for Free Using: My Stampin Blog


Fijne dag vandaag !!








10 opmerkingen

  1. Erg leuk. Herkenbaar met de set, hij is geweldig en alles mislukt wat ik ermee maak ... Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your slider card Krista - congrats on your guest designer spot too most definitely well deserved. I love your card designs :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the surprise of the slider elements in this pretty card Krista! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card today Krista! I love it! (as usual).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I adore your slider card Krista! I love the fairly plain card front and then Bam! lots of lovely texture inside. I am so happy that you are our guest designer this week! Love your work ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on being guest designer Krista!Lovely colour combo!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a wonderful project, Krista! Your watercoloring is fantastic! I'm so happy you were a featured designer this week at Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fantastic card Krista, I am so happy that you were the guest designer this week! Well done and thanks for participating xx

    BeantwoordenVerwijderen