Sale-A-Bration bloghop SU-Sisters


Goedemorgen ! De SU-Sisters zijn weer druk aan het werk geweest, want weer hebben we een bloghop voor je, welkom ! Deze hop staat in het teken van de Sale-A-Bration. En ik heb het mezelf iets moeilijker gemaakt voor ook nog per se de 2015 - 2017 In Colors te willen gebruiken.


In mijn la vond ik nog een pak In Color Envelope Paper en dit leek me wel leuk om er bij te gebruiken. In een handomdraai heb je met dit papier en het Envelop Punch Board een stapeltje enveloppen gemaakt. In een pak In Color Envelope Paper zit 20 vel en daarmee kan je 20 enveloppen maken. De reststukjes kan je daarna heel goed op je kaarten gebruiken. 

Voor mijn kaarten ben ik aan de slag gegaan met de gratis stempelset Flowering Fields. Ik heb de bloemetjes afgedrukt met het Basic Gray Archival Stampin' Pad en ingekleurd met de In Colors inkten. Daarbij heb ik gebruik gemaakt van de Blender Pens


De tekst komt uit de - eveneens ook gratis stempelset - What I Love. Het geribbelde papier wat je op de kaart ziet is het Kraft and White Corrugated Paper. Ik vind het wel iets van een 'natuur-look' hebben en daarom wel passen bij de bloemen ;-)

De kaartjes waren vrij eenvoudig om te maken. Jij kan dat ook ! Heb je de benodigde producten daarvoor niet in huis ? Scrol dan helemaal door naar beneden om mijn voorgestelde pakketten te bekijken...


  

  


Klik op de foto's om te vergroten !


Bedankt voor het langskomen ! Hop nu verder naar Mariska door de 'volgende' pijl te gebruiken. Veel plezier nog bij de hop !



                      



Wil jij ook zo'n stapel kaarten met bijpassende enveloppen maken ? Dat kan - heel gemakkelijk ! Bestel een kant-en-klaar pakket*  bij mij en je kan thuis direct aan de slag. 

Koop bijvoorbeeld pakket 1. Met pakket 1 kan je  al helemaal uit de voeten om bijna dezelfde kaarten te maken als ik.

Dit pakket bevat :
* Snail Permanent Adhesive
* 2015 - 2017 In Color A4 Cardstock
* Whisper White Thick
* Kraft and White Corrugated Paper
* Stampin' Dimensionals
* Rhinestone Basic Jewels
* Basic Black Archival Stampin' Pad
* Basic Gray Archival Stampin' Pad

Je betaalt voor dit pakket € 62,25 en daarom mag je de gratis stempelset Flowering Fields er bij uitzoeken.

* * *

Wanneer je pakket 2 er bij koopt voor € 64,50 kan je een stapje verder gaan en kan je de gratis stempelset What I Love er bij bestellen. Want dit pakket bevat :
* Watermelon Wonder Classic Stampin' Pad
* Delightful Dijon Classic Stampin' Pad
* Cucumber Crush Classis Stampin' Pad
* Mint Macaron Classic Stampin' Pad
* Tip Top Taupe Classic Stampin' Pad
* 2-1/2" Circle Punch. 

* * * 

Wil je er helemaal voor gaan en zeg je : "I want it all, ik maak precies dezelfde kaarten als Krista" dan bestel je pakket 3 er bij en kan je ook nog de homemade enveloppen er bij maken. Dit pakket beval namelijk :
* Envelope Punch Board
* 2015 - 2017 In Color Envelope Paper
* Gorgeous Grunge stempelset (clear)
* Blender Pens
* Silver Metallic Thread

Dit pakket kost € 70,25 en dan mag je nog een Sale-A-Bration item uit de folder er bij bestellen !

Het totaal van deze drie pakketten komt op € 197,- en met deze materialen maak je stapels met kaarten !

* Alle voorgestelde producten zijn uiteraard te vervangen voor andere, gelijk geprijsde producten.

Bestel je pakket(ten) voor 15 februari, want 16 februari ga ik weer een bestelling plaatsen ! 



Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Built for Free Using: My Stampin Blog










14 opmerkingen

  1. Wat een onwijs gaaf setje! Jij weet voor mij de 'mwah' stempels echt om te toveren naar 'wil ik ook' stempels! Prachtig x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ! Dat 'mwah' had ik ook, maar wilde toch per se wat met deze stempels wat doen... x

      Verwijderen
  2. Mooi deze kaarten gewoon door de eenvoud waardoor de stempels zo mooi uitkomen. Dan heeft je kaart verder ook niet veel nodig. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke set heb je gemaakt! Doet me er aan herinneren dat ik dat papier ook nog in de kast heb liggen. haha! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ! Het was dat ik even in mijn la aan het graven was, anders had ik het papier niet gezien ;-)

      Verwijderen
  4. Mooi setje, Krista, ik ben ook weg van de Flowering Fields stempels, vooral voor het maken van setjes kaarten om cadeau te geven!

    BeantwoordenVerwijderen