Balloon Celebration II



De laatste post van mij is van 20 februari zie ik net. Anderhalve week geleden. Vorige week heeft de griep mij te pakken gehad en deze week is het vakantie, dus ligt het hier een beetje stil, wat Stampin' Up! betreft dan...

Maar, tussen de bedrijven door heb ik nog een kaartje kunnen maken. De achtergrond heb ik weer zelf gemaakt met Watercolor Paper, Lost Lagoon inkt en een Aqua Painter

Heb je het Watercolor Paper van Stampin' Up! wel eens geprobeerd ? Wat een fijn aquarelpapier is dat ! Het is heel fijn van structuur en het papier is ook lekker stevig. 



Ook heb ik weer eens de Balloon Celebration stempelset met bijpassende pons gebruikt, ik vind het zo'n leuk setje. De teksten in de set zijn allemaal goed met elkaar te combineren. 




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :






Fijne dag vandaag !








2 opmerkingen