#tgifc45- Color Challenge


Dit was echt een uitdaging ! Toen ik bij het bezoeken van het TGIF blog de challenge zag wilde ik de challenge skippen, want - jeetje - die kleuren bij elkaar ! Toch ben ik er voor gaan zitten, want ik dit wilde ik eigenlijk ook niet uit de weg gaan ;-)



Na het derde kaartje - de rest is in de papierbak verdwenen - was ik redelijk tevreden... De achtergrond heb ik gemaakt met de Dots Decorative Mask, Pink Pirouette inkt en een Stampin' Sponge en naar de rand toe heb ik de kleur laten vervagen.

Omdat ik even (nog!) moet wennen aan de kleurencombi, wilde ik het kaartje verder rustig houden. Ik ben benieuwd wat je er van vind.

De gebruikte stempel komt uit de I Think You're Great stempelset. Kan ik ook weer een ongebruikte stempelset van mijn lijst afstrepen ;-)




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Fijne dag nog !








6 opmerkingen

  1. SO simple, and SO STUNNING! I am loving those polka-dots! Great card! Thanks for playing along with #TGIFC this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So sweet and simple! Love how you faded the background :) I'll have to try that! Thanks for joining us at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love masking but I have not done it in a while! You have inspired me to dust them off! I just love your projects! xoxox Thank-you for taking the TGIF Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Krista ! I'm curious to see your project using masks !

      Verwijderen