Global Design Project #042 | Sketch Challenge


Het is maandag en dat betekent dat er weer een nieuwe challenge is van het Global Design Project. Dit keer mogen we aan de slag met een schets. En dat is een hele leuke, want Teneale heeft deze gemaakt. Ik vind de schetsen van Teneale altijd leuk !

Ik heb eindelijk eens gebruik gemaakt van de leuke, nieuwe stempelset Pop of Paradise. In de catalogus vind je deze stempelset op pagina 85, meen ik. Je ziet er meteen heel leuke voorbeeldprojecten bij, allemaal in zwart, wit, roze en goud. Super die combinatie. Ik heb bij het maken van mijn kaart ook gebruik gemaakt van deze kleurencombinatie.

Flamingo's zijn helemaal hot tegenwoordig : in elke winkel vind je wel een product met flamingo's. De mijne is gewoon van papier en deze heb ik gestempeld met Melon Mambo inkt. Helaas is er geen set dies bij de stempelset, maar gelukkig kan ik redelijk netjes knippen ;-)


De achtergrond van de kaart is een stuk uit het Pop of Pink Specialty DSP. Geweldig papier, daar ga ik zeker meer mee aan de slag ! Op de achtergrond heb ik met de Gold Wink of Stella Glitter Brush spetters gemaakt. De tekst komt uit de stempelset Better Together.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Fijne dag nog !









6 opmerkingen

  1. Krista, your fussy cutting is so perfect you don't need dies and your pink Flamingo looks fabulous against the bold stripes. Thanks for playing with us at Global Design Project. It is always a pleasure to see your creations x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a sweet card Krista. I just adore that flamingo. Such a cutie! Thank you so much for playing along with this week's Global Design Project challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Kylie ! It always is fun to participate with the challenges !

      Verwijderen
  3. Love, love, love! This card is a perfect example of how beautiful simplicity can be. Thanks so much for playing along with this week's Global Design Project sketch challenge.

    BeantwoordenVerwijderen