Hello Annual Catalogue 2016-2017 Blog Hop - week 7


* For the English readers, there's a translate section at the top of the sidebar.

Welkom bij weer een Hello! Stampin' Up! Annual Catalog 2016 - 2017 Blog Hop! Als je hier niet begonnen bent kom je hoogstwaarschijnlijk van het blog van Teneale. Leuk dat je langskomt.
Ook bij deze blog hop laten we je kaarten en projecten zien gemaakt met producten uit de huidige jaarlijkse catalogus. Ik weet zeker dat je geïnspireerd raakt door al het moois. 

Van de week heb ik twee kaarten gemaakt waarbij ik me heb laten inspireren bij het maken van deze kaarten. Ik heb gebruik gemaakt van de kleuren Soft Suede, Kraft en Whisper White, deze combi vind ik prachtig bij elkaar.



De kaart op de bovenste foto is een Gate Fold kaart, de andere een 'gewone' kaart. Beiden zijn 12 x 12 cm. Voor een lijst van de gebruikte materialen wil ik je vragen een stukje naar beneden te scrollen. 

Om verder te hoppen gebruik je de knoppen hier onder.  Het volgende blog is dat van Sarah. Veel plezier met hoppen !









Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :











6 opmerkingen

  1. Oooh wat een leukerdjes weer! Ik vind het zo fijn dat je weer wat meer showt.
    Ik geniet iedere keer weer van jouw mooie kaartjes.
    Liefs,
    Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, I realy love your cards! They looks so soft. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love these Krista! Great colour scheme and fabulous designs :-)

    BeantwoordenVerwijderen