Notitieboekjes


Al een heel tijd heb ik in mijn kast een aantal kleine notitieboekjes liggen. Diverse keren heb ik er plannen ermee gehad, maar tot nu toe er niks mee gedaan.


Deze boekjes komen bij Hema en Action vandaan. Hema heeft nog steeds leuke kraft boekjes in het assortiment, in diverse afmetingen, maar bij Action heb ik de boekjes al even niet meer gezien. Gelukkig heb ik destijds flink wat pakjes meegenomen, dat kon ook makkelijk, want ze waren leuk geprijsd. Ik geloof dat ik 0,69 cent betaald heb voor een pakje van drie.


De grote boekjes heb ik bestempeld en versierd met een stempel uit de Botanical Blooms stempelset. Ik heb bewust alles met Basic Black Archival inkt en de Smoky Slate inkt gedaan, omdat ik dat mooi vind staan bij Kraft. 

De tekst 'notities' heb ik gemaakt met het Labeler Alphabet. De rug van de boekjes heb ik beplakt met een set washi tape die inmiddels retired is. Dit was een van de weinige retired items waar ik geen afstand van kon doen ;-) Het is de Every Day Chic washi tape.


De kleinere boekjes heb ik ook beplakt met washi tape en met de Medium Star Punch een ster uitgeponst uit een vel van het Pop of Paradise Specialty DSP.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :






Fijne avond !









Geen opmerkingen