Scrapbook layout


De vakantie loopt ten einde, de jongens gaan beiden a.s. maandag weer naar school. We hebben een heerlijke vakantie gehad waarin we veel leuke dingen gedaan hebben. Vorige week zijn we een weekje naar Zandvoort op vakantie geweest en we hebben het toen erg getroffen met het weer.

Vandaag was het ook prachtig, eigenlijk een beetje te warm om buiten te zitten... Ik heb maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om voorzichtig weer een start te maken met Stampin' Up! Het is, denk ik, wel een jaar of 13 geleden dat ik voor het laatst een echte lo gescrapt heb. 


Van de Dots & Stripes Decorative Masks heb ik met de Dots, Soft Sky inkt en een Stampin' Sponge een achtergrondje gemaakt op een vel Whisper White 12" x 12" Cardstock. De foto heb ik bewerkt op mijn iPhone en geprint met mijn Canon fotoprintertje, daarna heb ik de foto gemat op een stukje gestreept designer papier.



Het woordje 'sunshine' is drie keer uitgestanst. Twee keer met Whisper White Thick Cardstock en een keer in Soft Sky Cardstock. Deze drie lagen heb ik op elkaar geplakt om wat dimensie te krijgen. Daarna ben ik er nog even overheen gegaan met de Clear Wink of Stella Glitter Brush.

De rest spreekt, denk ik, wel voor zich ;-)



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :





Fijne avond nog en tot gauw weer ! Mischien dat ik straks nog even verder ga met een layout van Sem ;-)








Geen opmerkingen