Global Design Project #054 | Sketch Challenge


Waar ik vorig jaar helemaal weg was van de combi zwart/ wit/ goud voor de kerstkaarten, merk ik dit jaar dat ik de traditionele kerstkleuren graag gebruik... Blijft een mooie combi : Old Olive en Cherry Cobbler...

Met deze kaart doe ik mee met het Global Design Project van deze week. Met een beetje fantasie zie je de schets er wel in, toch ?
Eigenlijk heb ik er twee gemaakt, twee bijna identieke kaarten. Alleen de tekst er op is met andere stempels gemaakt. 


Bij de eerste kaart die ik gemaakt heb heb ik gebruik gemaakt van de kant-en-klare teksten uit de set Holly Jolly Greetings. Ik vond het er maar 'kaal' uit zien. Daarna dezelfde kaart nog eens gemaakt, maar dan met het Labeler Alphabet zelf de tekst gestempeld. Omdat de gebruikte letters 'bold' zijn, valt de tekst niet zo weg, vind ik. Wat vind jij ?


De achtergrond is een stuk Watercolor Paper van 11x11 cm. Daarop heb ik de Wondrous Wreath stempels afgedrukt, maar nadat ik de beinkte stempels eerst door een nevel van water gehaald heb. Met de Gold Wink of Stella Glitter Brush heb ik wat goudkleurige spettertjes gemaakt.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 




Fijne dag vandaag !








3 opmerkingen

  1. Heel erg mooi, ik vind die met de rode label-tekst heel gaaf erbij! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love both of your cards, Krista! The tiny banner is adorable, and your designs are perfect! D x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card, Krista! I love the simplicity of your wreath and the gorgeous texture of your card. Thanks for playing along with this week's sketch challenge at the Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen