Wishing you the Happiest of Days...


Wist je dat het me twee weken heeft gekost deze kaart te maken ? De achtergrond heb ik vorige week gemaakt, maar hoe ik verder moest kon ik even niet bedenken... Uiteindelijk lukte het me vandaag de kaart af te maken. Tussendoor heb ik nog wel pogingen gedaan tot het maken van andere kaarten, maar daar was ik echt niet tevreden over. Lastig zo'n stempelblok : wel willen, maar het niet voor elkaar krijgen. 

Daarbij was het de afgelopen weken natuurlijk prachtig weer en ben ik in huis druk geweest met het uitzoeken en opruimen van spullen voor de verhuizing van volgende maand. Maar goed, al met al ben ik blij weer even lekker bezig geweest te zijn met mijn stempels, want ik heb een hoop nieuw spul liggen waar ik alleen nog maar naar gekeken heb.


De kaart van vandaag heeft weer een watercolor achtergrond, dit keer in de kleur Old Olive. Met de takken hulst uit de Holly Berry Happiness heb ik wat afdrukken rond de hoek gemaakt en deze met White Stampin' Emboss Powder bewerkt. Ik vind dat zo'n leuk effect geven samen met de watercolor achtergrond !

Verder heb ik de kaart simpel gehouden - zoals je wel gewend bent van mij. De tekst komt uit Frosted Medaillons en de hulstblaadjes uit de Hang Your Stocking set.

Ik ga gauw weer verder, misschien kom ik weer in the flow terecht ;-)


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 




Bedankt voor het langskomen weer !








Geen opmerkingen