Shake it baby !


Gistermiddag kreeg ik ineens een ingeving : ik wilde eens een shakerkaart maken ! Nu heb ik dat wel een keer eerder gedaan, maar het leek me zo leuk om met de Stars Framelits Dies aan de slag te gaan. Het Pop of Pink DSP vond ik, samen met het Metallics Sequin Assortment goed bij elkaar passen.

Natuurlijk moest ik ook weer het 12" x 12" Kraft Cardstock gebruiken. Eigenlijk vind ik dit het mooiste cardstock in de collectie van Stampin' Up! Het gaat er hier ook hard doorheen.


Na even goed nagedacht te hebben hoe een shakerkaart ook weer opgebouwd werd ben ik aan de slag gegaan. Een shakerkaart met een rechthoek of vierkant maken is veel makkelijker, ben wel even bezig geweest met pielen om te zorgen dat de Foam Adhesive Strips goed tegen elkaar aan langs de uitgestanste ster zaten.

De verdere layout van de kaart heb ik simpel gehouden omdat de sequins en het DSP al wel genoeg afleiden...


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 



Bedankt weer voor het langskomen !







2 opmerkingen