Vlieg met me mee...


Omdat ik laatst zo blij was met mijn serie regenboogkaartjes, besloot ik nog een paar series te maken met deze kleuren. Het zijn vrij simpele dank-je-wel-kaartjes geworden van 9,5 x 9,5 cm. Altijd handig om ook dit soort kaartjes op voorraad te hebben, niet ? Vandaag de eerste serie, de andere series zie je komende tijd wel voorbij komen.


Een van mijn favoriete technieken op het moment is watercoloring, en dan met name achtergrondjes maken. Eigenlijk zijn de achtergrondjes zo gemaakt. Ik vind het een prachtig effect geven. Vooral op het mooie Watercolor Paper van Stampin' Up! komen de kleuren echt tot zijn recht.


Op de achtergrondjes heb ik gouden spettertjes gemaakt met de Gold Wink of Stella Glitter Brush. Verder heb ik met de Thoughtful Banners stempelset een bannertje gestempeld en de tekst. Met de bijpassende Duet Banner pons heb ik de bannertjes uitgeponst. Een klein stukje Basic Black Metallic Thread en wat Rhinestone Basic Jewels maken de kaart helemaal af. Zo zie je dat je met een paar materialen heel simpele kaartjes kan maken...




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 




Bedankt voor het kijken!






1 opmerking