Meer regenboogkaartjes


Ook vandaag heb ik weer een serie regenboogkaartjes voor je. Deze keer zijn het ook kleine kaartjes, van 10 x 10 cm. De look is nog weer wat simpeler dan die van vorige week, maar niet minder leuk, vind ik. Ik kan weer even vooruit met al die dank-je-wel-kaartjes !


De kleurtjes bij elkaar blijf ik mooi vinden... De gestreepte banner uit de Badges & Banners stempelset heb ik in alle bovenstaande kleuren afgedrukt en uitgeponst met de Best Badge pons. Daarop heb ik weer een bannertje uit de Thoughtful Banners set geplakt.



Op de kaartbasis heb ik met de goede oude Gorgeous Grunge stempelset spettertjes gestempeld met Basic Black Archival inkt. Uiteraard konden de Rhinestone Basic Jewels ook dit keer niet ontbreken...



Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt : 



Dank je wel weer voor het langskomen !








Geen opmerkingen