Meer rendieren!


Heb ik je van de week meer rendieren beloofd, kom ik tussendoor weer met kerstkransen 😉 ! Maar zoals ze zeggen : wat in het vat zit verzuurt niet, dus bij deze weer een rendierkaartje. En omdat ik echt nog heel veel stansjes heb - ze hoeven ook niet per se op natuurlijk - ga ik deze week nog meer kaarten maken met dit schattige beestje. Ik ben mijn kerstkaarten tussendoor al aan het schrijven, maar ik heb gewoonweg nog lang niet genoeg gemaakt om iedereen van mijn lijst een handgemaakte kaart te sturen. 

Nu heb ik laatst bij Hema twee pakjes kaarten gekocht en ik kwam er in de kast ook nog twee tegen. Alleen...het stuit me toch een beetje tegen de borst om kant-en-klare kaarten te versturen. Kan eigenlijk niet, toch ?


Ok, terug naar het rendier. Deze week ben ik eindelijk eens aan de slag gegaan met de Softly Falling Textured Impressions Embossing Folder. Deze lag echt al maanden werkeloos in mijn trolley... Ik wist niet zo goed hoe ik de embossing folder wilde gaan gebruiken, maar voor kerstkaarten vind ik 'm wel helemaal super!

Het rendier uit de Santa's Sleigh Dies is uit Silver Foil Sheets gestanst. Omdat ik - net als bij de andere rendierkaart - wat kleur wilde gebruiken besloot ik ook nu weer met Real Red aan de slag te gaan.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Fijne dag verder, tot volgende keer !









Geen opmerkingen