Verjaardag mama


Vandaag was (en is !) het feest, want vandaag vierde mijn moeder haar verjaardag! Omdat er wat visite zou komen heb ik van de week aangeboden het gebak te verzorgen. Ik ben altijd langer met het bakken bezig dan ik van te voren bedacht had, dus ik kwam bijna in de knel te zitten qua tijd, want bij een verjaardag hoort - naast gebak - ook een kaart.


Gelukkig lukte het me om er even gauw een kaart uit te persen. Ik was echt in no-time klaar. Ik kan het dus wel 😎...

Van de week zag ik een mooie kleurencombinatie van zachtroze, goud en taupe en voor mijn kaart ben ik dan ook met die kleuren aan de slag gegaan : Blushing Bride, Whisper White en Tip Top Taupe, met een randje Gold Glimmer Paper. 


De kaart heb ik echt heel simpel gehouden, gewoonweg omdat ik in tijdnood zat, maar eigenlijk vind ik 'm wel heel leuk geworden... 

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer!!




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :







Geen opmerkingen