Dragonfly Dreams


De Dragonfly Dreams stempelset stond ook hoog op mijn verlanglijst en ondanks dat ik deze stempelset en de bijpassende Detailed Dragonfly Thinlits Dies al even in huis had, was het er nog niet van gekomen er mee aan de slag te gaan. Tot afgelopen weekend. 

Ik had niks op de planning staan en ben uiteindelijk zaterdag- en zondagmiddag aan het stempelen gegaan. De komende dagen zal je die kaartjes voorbij zien komen hier, maar ook op mijn Facebookpagina en Instagramaccount

Achtergrondjes maken door middel van de watercoloring techniek (techniek mag je het eigenlijk niet noemen he, 't is gewoon wat kliederen 😂 ) vind ik nog steeds erg leuk om te doen. Op heel eenvoudige wijze maak je zo de mooiste achtergronden voor je kaarten.


Met name die kleine libellen uit de set framelits vond ik heel erg leuk, vandaar dat ik die ook op deze kaart gebruikt heb. En deze keer vond ik het wel leuk om wat sequins op te plakken in plaats van rhinestones. De rozige sequins zijn - volgens mij - al weer retired, maar omdat nog niks uit het potje gebruikt heb en omdat het ook in de kleur Blushing Bride is, wilde ik ze toch graag gebruiken op deze kaart.


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :










Geen opmerkingen