Nailed It!


Gelukkig nieuw jaar ! Ik hoop dat je heel gezellige dagen gehad hebt. Wij hebben het heerlijk gehad. Gelukkig hebben we nog een weekje vrij.

Eerste kerstdag ben ik bij een vriendin geweest om een dagje samen te knutselen. 
De eerste twee kaarten zal ik je nu laten zien. De eerste kaart heb ik vrij simpel gehouden. De tweede kaart is eigenlijk het zelfde, ik heb alleen een extra laagje toegevoegd die ik met de Sparkle Textured Impressions Embossing Folder.


Ik ben aan de slag gegaan met nieuwe producten uit de lente/ zomercatalogus. Op 4 januari gaat deze catalogus in, net als de SAB catalogus (dat betekent gratis producten bij een bestelling vanaf 60,- !).

Op de basiskaart heb ik een strookje van het Urban Underground Specialty Designer Series Paper geplakt. De kruisjes erop zijn zilverkleurig, gaaf he ! 
Met een zwarte Wink of Stella (helaas niet bij SU te koop) heb ik spettertjes gemaakt op de achtergrond. De gebruikte stempelset is ook nieuw en die heet Nailed It


Je ziet dat je door simpelweg een laagje toe te voegen je eigenlijk een heel andere kaart krijgt! 


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :

Fijne dag verder !








Geen opmerkingen