Nederlandse stempelset


Elk jaar brengt Stampin' Up! wel een stempelset uit met Nederlandse teksten erin. Je vindt de stempelset helaas niet in de huidige catalogus, maar in mijn webshop kan je 'm wel vinden. Klik maar eens op de productenlijst bijna onderaan deze post.

Deze stempelset heet : Recht uit het hart. Een aantal van mijn collega's heeft hier aan meegewerkt om mooie Nederlandse teksten te krijgen.

Mijn kaartje - welke ik ook bij Chantal gemaakt heb vorige week - heb ik simpel gehouden. Ik wilde vooral met grijstinten en zwart aan de slag. Toch heb ik ook iets kleur toegevoegd anders werd het zo somber. 
Het roze bloemetje heb ik van Blushing Bride A4 Cardstock gestanst. Ook de Subtles Enamel Shapes in Blushing Bride passen er perfect bij. 




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :








Geen opmerkingen