Valentijn


(For the English readers, there is a translate section on the top of the sidebar)

Welkom bij weer een nieuwe bloghop van het Dream Theme! Deze maand staat in het teken van Valentijnsdag. Over een kleine maand is het weer Valentijnsdag, ik ben benieuwd of ik ook nog kaarten krijg, LOL...


Ik had al een idee bij het zien van het thema van deze maand en het is ook nog geworden zoals ik bedacht had. Om de letters van een ombre effect te voorzien heb ik eerst een stuk Watercolor Paper met een Aqua Painter ingekleurd. Daarvoor heb ik de kleuren Blushing Bride en Melon Mambo gebruikt. Door royaal water te gebruiken kunnen de kleuren mooi 'blenden'. Nadat het Watercolor Paper goed gedroogd is (eventueel m.b.v. een Heat Tool) kon ik de letters uitstansen.  Ondanks dat ik de Large Letters Framelits Dies niet veel gebruik, vind ik die set echt een aanwinst in mijn collectie 😉 .


De onderkant van de letters heb ik met hulp van een sponsje en het Versamark inktkussen voorzien van een klein laagje inkt. Daarna heb ik er wat Heat & Stick Powder op gestrooid, toen verhit en daarna heb ik gauw de Gold Stampin' Glitters erop gestrooid. Als laatste heb ik de letters nog verhit zodat de glitters beter zouden blijven zitten. De glitters zitten niet super vast, maar je moet er ook niet met je vingers overheen gaan. Ik denk dat de rest voor zich spreekt...


Veel plezier bij deze bloghop, ik weet zeker dat je genoeg inspiratie op zal doen voor het maken van je eigen Valentijnskaart of -project! Hop gauw verder naar Teneale door gebruik te maken van onderstaande buttons.









Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :










6 opmerkingen