Quote


Door te stempelen op Watercolor Paper krijg je een heel ander effect dan als je op gewoon Whisper White (Thick) Card Stock stempelt. Helemaal als je je stempel na het beinkten nog even door de nevel van water uit de Stampin' Spritzer haalt voor het afdrukken. Dat laatste heb ik bij deze kaart gedaan.

Met de ananas uit de Pop of Paradise stempelset heb ik de achtergrond van de kaart gemaakt. Ik krijg meteen zin in de zomer als ik dit zie! 🍍

Eigenlijk had ik wat andere plannen met deze achtergrond, maar toen moest ik ineens aan een quote denken die ik laatst op Pinterest zag. Met het Labeler Alphabet is het heel eenvoudig zelf woorden en teksten te maken en dit is het uiteindelijke resultaat...


Helaas zit er in de stempelset geen goede dubbele punt en komma, vandaar dat ik die er zelf bij getekend heb. Had ik beter niet kunnen doen, want heel mooi vind ik het niet. Gelukkig valt het niet al teveel op 😉 .

Fijne dag vandaag nog!


Wil je dit project ook  maken ? 

Geen opmerkingen