Watercolor techniekje


Wat een druilerige dag vandaag! Terwijl het flink aan het gieten was ben ik met de Special Reason stempelset aan de slag gegaan. Waar ik bij de kaartjes van laatst de bloem gewoon afgedrukt heb, heb ik het vandaag iets anders gedaan.

De bloem heb ik met Peekaboo Peach inkt afgestempeld op een stukje kladpapier en daarna gestempeld op Watercolor Paper. Door eerst af te stempelen krijg je een lichtere afdruk en dat is perfect voor dit techniekje. Met een Aqua Painter en de inkt ben ik de bloem gaan inkleuren. Het lijkt nu net alsof ik de bloem zelf geschilderd heb. 't Is wel even een werkje, maar het resultaat vind ik geweldig!


De basiskaart heb ik gemaakt van een stuk Mint Macaron A4 Card Stock en daarop heb ik een stukje Fabulous Foil Designer Acetate geplakt. Het acetate heb ik al maanden in huis en bij het opruimen kwam ik het weer tegen en vond ik dat ik het maar eens moest gaan gebruiken 😉 .

Fijne dag vandaag!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



4 opmerkingen

  1. Leuke techniek met een heel mooi resultaat! Het ziet er echt niet als een stempel uit! Moet ik toch ook eens uitproberen 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Evy! Je zou het idd ook eens moeten proberen, het effect is zo leuk!

      Verwijderen
  2. Wonderful....
    Love your paperwork!
    Greines from Ruth

    BeantwoordenVerwijderen