Hello!


Weet je het ombre kaartje van gister nog ? Bij het uitstansen van het hart uit de Sunshine Wishes Framelits hield ik de binnenkant van het hart over. Zonde om weg te gooien, dus verwerkte ik het hart op deze 10 x 10 kaart.


Het is weer een ombre achtergrond geworden, alleen nu heb ik de rij hartjes uit de Birthday Blooms stempelset gebruikt om in Watermelon Wonder, Calypso Coral en Blushing Bride af te drukken. Heb ik die hartjesstempel ook eens gebruikt. In elke stempelset zit eigenlijk altijd wel een (of meer!) stempels die ik nooit gebruik...

Je ziet dat je op diverse manieren een ombre effect kan maken! Kan je je de Valentijnskaart van een aantal weken geleden nog herinneren ? Ook daarvoor maakte ik gebruik van de ombre techniek.


Wil je dit project ook  maken ? 
Fijne dag vandaag!


1 opmerking

  1. Wat een goed idee! Zo gooi je niks weg, want dzt zou in dit geval zonde zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen