Scrapbook Layout


Omdat ik van huis uit geen scrapper ben komt het er bijna niet van om layouts te maken. Zo heel af en toe vind ik het leuk om te doen. Ik zou bijna gaan beloven wat meer te gaan scrappen, maar ik moet er gewoon zin in hebben en een idee hebben. Zelfde als Project Life : echt heel leuk om te doen, maar het lukt gewoonweg niet. Ik weet dat ik geen kast vol met albums met gescrapte LO's zal hebben. Nooit. Maar dat is ook niet erg. 
Nu ik vorig week mijn harde schijf heb opgeruimd en alle foto's gecategoriseerd heb - en ik dus weer weet wat ik heb - zal ik misschien nog wel eens een LO maken. Misschien. 


De foto op de LO is een van mijn favoriete foto's van de jongens. Wat een schatjes he! Met de Canon Selphy wilde ik de foto printen, de foto was ook allang geleden in zwart/ wit bewerkt, dus het was zo gepiept.


De basis van de LO is een stuk van Whisper White 12" x 12" Card Stock. Ik wilde graag een watercolor achtergrond maken, maar dat is met het gewone Whisper White Card Stock eigenlijk geen goede keus geweest. Ondanks dat er niet veel water gebruikt is ging het card stock toch bubbelen/ ribbelen. Bij gebrek aan beter - en de foto zou er toch overheen komen - ben ik gewoon verder gegaan. Het valt niet erg op gelukkig. 


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :



Geen opmerkingen