Watercolor Pencils vs Classic Stampin' Pads


Vandaag kon ik even spelen met de Watercolor Pencils en ik was benieuwd naar de verschillen met inkleuren met de inkt uit de stempelkussens. Daarvoor heb ik de bloem uit de Birthday Blooms stempelset genomen en deze vier keer afgedrukt. Twee keer met Basic Black Archival inkt en twee keer met Versamark inkt en bewerkt met White Stampin' Emboss Powder.
Het resultaat kan je hier zien.


Met inkleuren ben ik aan de slag gegaan met Calypso Coral en Old Olive. Wat een verschillen he! De ingekleurde afdrukken met de inkt uit de Classic Stampin' Pads hadden na het uitknippen mijn voorkeur. Maar toch vind ik de bloem rechts boven ook wel mooi. De bloem rechts onder vond ik erg flets, komt door de lichte kleuren van de Watercolor Pencils en het embossen.

De afdrukken heb ik meteen verwerkt op kaarten en het ziet er dan meteen heel anders uit, kijk maar...


Ondanks dat ik de bloem op de  kaart rechtsboven flets vind, vind ik 'm op de kaart wel weer mooi uitkomen. Die kleur komt ook dichter bij Calypso Coral dan de bloem op de kaart links onder. Grappig om al deze verschillen te zien.

Duidelijk is dat kleuren met inkt uit de Classic Stampin' Pads een feller en helderder resultaat geeft. Bij het inkleuren van alle bloemen heb ik gebruik gemaakt van een Aqua Painter.

Wat is jouw favoriet?


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :


Bedankt weer voor het langskomen en tot gauw weer!



Geen opmerkingen