Jarig...


Een paar weken geleden ben ik aan deze layout begonnen. Verder dan de achtergrond maken en een foto printen kwam ik niet. Een dag voor Sems 11e verjaardag kreeg ik ineens inspiratie, alsof het zo moest zijn, want de gebruikte foto is vorig jaar op zijn verjaardag gemaakt.

Als basis heb ik een vel uit het Urban Underground Specialty DSP gebruikt. Omdat ik graag iets met de watercolor techniek wilde doen heb ik een deel van het vel eerst ingesmeerd met doorzichtig gesso. Nadat goed droog was kon ik er met Delightful Dijon overheen.


Om iets meer kleur op de layout aan te brengen heb ik van Melon Mambo A4 Card Stock wat bloemen gestanst met de Stylish Stems Framelits Dies. De bloemblaadjes komen uit de Special Reason stempelset en deze heb ik afgedrukt in Pear Pizzazz inkt.


Zie je die leuke Nederlandstalige teksten? Die komen uit een nieuwe stempelset : Voor Elke Gelegenheid. Uiteraard is deze vanaf 1 juni ook in het Engels te koop. De stempels zijn bedoeld als plannerstempels, maar op kaarten en layouts doen ze het natuurlijk ook perfect!


Het plan was om de layout af te maken met sequins en rhinestones, maar nu ik de foto's bekijk zie ik dat ik die vergeten ben. Ze erop plakken ga ik niet meer doen, ik vind de layout zo ook wel af ;-)

Fijn weekend!

Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Geen opmerkingen