Sympathy...



Het is weer de derde woensdag van de maand en dat betekent dat er weer een bloghop is! Het thema van deze maand is 'sympathy cards', ik vind het niet een al te gemakkelijk thema, het heeft zelfs even geduurd voordat ik er uit was wat ik wilde gaan maken...

Uiteindelijk besloot ik aan de slag te gaan met de Feather Together stempelset. En kijk eens, er is een nieuwe embossingfolder, de Polka Dot Basics Textured Impressions Embossing Folder! Gelukkig is er een nieuwe voor de oude in de plaats gekomen, ik zou een stippenfolder anders erg missen... ;-)



Om de hele bloghop te kunnen volgen kan je gebruik maken van de pijlen. Mocht je de weg kwijtraken, een stukje hier onder vind je een lijst met alle deelnemers. Veel plezier verder!



       




Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :





3 opmerkingen

  1. So pretty! The navy and white color combination is perfect, love those feathers and the polka dot background!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card, simple but very effective.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. such a beautiful card Krista, I love that embossing folder too and so glad it got replaced with a new version.

    BeantwoordenVerwijderen