Thanks


De laatste schoolweek is aangebroken! Ik hoef nog maar twee dagen te werken en vrijdag hebben de jongens dan eindelijk vakantie.
Zo aan het eind van het jaar koop ik altijd een kleinigheidje voor de juffen. Ook dit jaar heb ik voor iedereen (ze hebben wat juffen bij elkaar!) een set fakkels gekocht. 

Natuurlijk moeten er ook kaartjes bij en die heb ik net nog even gauw in elkaar geflanst... Massaproductie ;-)


De schets zal je niet onbekend zijn, zo'n kaartje heb ik al vaker gemaakt, maar 't is gewoon een van mijn favorietjes. Dit keer ben ik wel aan de slag gegaan met de Fluttering Textured Impressions Embossing Folder. Deze ligt al zo lang hier, ik geloof dat ik 'm nog niet een keer gebruikt heb!


Bedankt weer voor het langskomen en tot gauw!


Wil je dit project ook  maken ? 
Onderstaande producten heb ik gebruikt :




Geen opmerkingen