Kinderen...



Hoi! Welkom bij weer een bloghop van het dream theme dt! Deze keer staat de hop in het teken van 'kinderen'. Lastig thema ook weer vond ik. Aangezien mijn kleine vriendinnetje volgende week 10 jaar wordt kon ik mooi met de Milestone Moments stempelset aan de slag.

Ze houdt van regenboog, dus heb ik met inkt en een Aqua Painter een regenboogpatroon op een stuk Watercolor Paper gemaakt. De kleuren inkt die ik gebruikt heb zijn : Cherry Cobbler, Tangerine Tango, So Saffron, Wild Wasabi, Marina Mist en Rich Razzleberry. En voor de tekst heb ik Basic Black gebruikt.

De inspiratie heb ik van Kristina Werner, die een soortgelijke kaart showde van de week.


De stroken heb ik gewoon uit de losse hand erop geschilderd, er is geen kunst aan... Daarna het stuk Watercolor Paper volgespetterd met goud en zwart (Heidi Swapp en Ranger) De hartjes komen uit een stempelsetje van Heidi Swapp.


Het is echt een heel simpel kaartje om te maken. En hoe langer ie op mijn tafel ligt, hoe leuker ik 'm ga vinden :-p

Heel veel plezier met de rest van de bloghop. De volgende blog die je aandoet is van Sarah, zij heeft zich net bij ons gevoegd. Klik op onderstaande buttons om verder te hoppen.

Mocht je de draad kwijtraken onderweg, onderaan elke blogpost vind je een lijst met alle deelnemers. Tot gauw weer!


      




1. Teneale Williams (Australia) 
2. Patrice Halliday-Larsen (New Zealand) 
3. Amy Koenders (USA) 
4. Renate Ecklmayr (Austria) 
5. Jennifer Pauli (Germany) 
6. Krista Driessen (Netherlands) 
7. Sarah Lancaster (France)




1 opmerking

  1. So pretty! I love your watercoloring and your stamping is perfect. Great design too! :)

    BeantwoordenVerwijderen