50th birthday


Met de verjaardag van Christa in mijn achterhoofd wilde ik een verjaardagskaartje maken om op te sturen tot ze terloops meldde dat ze 'al' 50 wordt. WAT? Ik had serieus in mijn hoofd dat ze een jaartje jonger was :-p

En eigenlijk vond ik dat dan weer niet zo erg, want dan kon ik mooi de set Milestone Moments gebruiken, want hee, 50 is toch best een hele mijlpaal! Ik koos voor de kleurencombinatie die ik eerder gebruikte bij deze kaart. Ten eerste omdat ik die combinatie prachtig vindt en ten tweede omdat Chris ook van felle kleurtjes houdt! 

De cijfers komen uit de - helaas retired - stempelset Number of Years.


De kaart heeft ze inmiddels al ontvangen hopelijk, net als mijn andere felicitaties, maar bij deze nog eens: gefeliciteerd lieve Chris!

Tot gauw weer!


Geen opmerkingen