Stampin' Blends vs. Watercolor Pencils


Op de Facebookpagina van Stamp-n-Storage zag ik gister een mooie kaart voorbij komen en die wilde ik wel even CASEN. Helaas stond er niet bij wie de kaart gemaakt heeft...

Ik wilde eens kijken hoe de kaart eruit zou komen te zien bij het gebruik van Stampin' Blends en Watercolor Pencils. Bij beide bloemen heb ik de kleuren Calypso Coral en Old Olive gebruikt, maar zoals je ziet geeft de kaart gekleurd met de Watercolor Pencils een veel zachtere uitstraling. Dat was natuurlijk ook te verwachten ;-)




Ondanks dat ik de kaart die ik met de Stampin' Blends mooi vind, gaat mijn voorkeur toch uit naar die met de Watercolor Pencils. Ik zal binnenkort eens proberen wat andere afdrukjes in te kleuren met beide kleurmiddelen, wellicht dat het er dan weer heel anders uitziet!

Geniet van je weekend!!




Geen opmerkingen