With much love & thanks...


De laatste vakantieweek is ingegaan... Hoewel ik deze week al weer aan de slag moet om het lokaal in orde te maken wil ik dit eigenlijk nog geen werk noemen, dan voelt het echt alsof de vakantie voorbij is! Ik heb genoten van de vakantie, maar stiekem is het ook wel weer fijn om te gaan beginnen. Dat klinkt een beetje dubbel he...

Het stempelen zal na volgende week wel weer op een wat lager pitje staan, want bij gebrek aan een eigen 'craft room' moet ik gewoon alles steeds weer in de kasten opruimen en dat vind ik gedoe. Niet dat ik continu rommel op mijn eettafel apprecieer, maar nu de jongens op vakantie zijn kan ik gewoon alles lekker laten liggen en de volgende dag verder gaan waar ik gebleven was.

Maar voor nu heb je nog wat kaartjes tegoed, want ik heb aardig wat gestempeld de afgelopen weken. Teveel om in een keer op het blog te gooien. 


Ik moet je eerlijk zeggen, toen ik de bladeren op de achtergrond aan het stempelen was, vroeg ik me even af waar ik mee bezig was, ik vond het wel erg groenig worden. En toen het laagje Soft Sea Foam Card Stock erachter zat en ook de Crumb Cake basis, vond ik het ineens een stuk leuker worden. 

Samen met de tekst en wat Lovely Lipstick bloemetjes vond ik de kaart af genoeg. De gebruikte stempelset heet Tropical Chic, maar ik denk dat dat overbodige informatie is, niet?


Geen opmerkingen