Verjaardagskaarten


Vanmiddag heb ik heerlijk zitten knutselen, kids weg, vriend weg... 😉Zo af en toe ben ik even mijn mojo kwijt, maar vanmiddag schudde ik de een na de andere kaart mijn mouw uit...

De komende dagen zal ik de andere kaarten laten zien. Ik kan je vast verklappen dat ik alle kaartjes met bijna dezelfde stempelsets en met dezelfde kleuren gemaakt heb.


De stipjesachtergrond heb ik gemaakt met een klein stempeltje uit de Incredible Like You stempelset, 't is volgens mij iets van een hart van een bloem, maar zo kan ie ook prima gebruikt worden ;-)

De teksten komen uit de set Birthday Wit. Deze stempelset is retired, maar lag nog ongebruikt in mijn kast...

De gebruikte kleiren inkt zijn: Blushing Bride (hoe kan het ook bijna anders), Mint Macaron, Merry Merlot en Tranquil Tide.

Fijn weekend!



Geen opmerkingen