Free as a bird


Heb je dat ook wel eens, dat je zin hebt om wat te gaan knutselen, maar dat er niks uit je handen komt? Dat had ik gister. Hoop gescrol op internet om inspiratie te vinden, maar er kwam maar niks uit mijn handen. Uiteindelijk heb ik de boel de boel gelaten en ben ik lekker gaan Netflixen 😉

Vandaag kwam Inge gezellig knutselen en terwijl zij lekker bezig was kon ik de inspiratie maar niet vinden. Uiteindelijk ben ik maar wat gaan stempelen en kleuren. Toen ik eenmaal bezig was ging het wel weer. Misschien een les voor de volgende keer: gewoon maar wat gaan doen...




Dit zijn de kaartjes die ik vandaag maakte. Je weet waarschijnlijk al dat ik van roze houd en van stipjes, dus dit design papier vind ik helemaal geweldig!

Natuurlijk moest ik ook mijn nieuwe favoriete tekststempeltje gebruiken...

Geniet van je dag!


Gebruikte producten:

Geen opmerkingen