Mini Candy Dispenser

En mijn tweede blogbericht van vandaag... Hopelijk zijn jullie me nog niet zat ;-)

Vlak voordat ik gevraagd ben een inspiration station te maken, had ik op Pinterest een heel leuke mini candy dispenser gezien. Helaas kon ik op internet alleen maar betaalde patroontjes vinden, dus ben ik zelf aan het (uit)meten geslagen. Ik heb toen alleen het patroon gemaakt en de dispenser gemaakt, verder heb ik geen tijd gehad om 'm af te maken. Thuisgekomen na het gave weekend had ik weer zin om 'm af te maken.



Qua layout lijkt ie ontzettend op degene die ik op Pinterest gezien heb, maar ik vond 'm zo leuk, dat ik 'm gewoon een soort van nagemaakt heb.
Pinterest is trouwens een geweldige bron van inspiratie van me. Ik 'pin' ook, neem maar eens een {kijkje} op mijn borden.

Het DSP dat ik gebruikt heb staat in de nieuwe Spring/ Summer catalogus, net als de gebruikte stempels. Nog heel even geduld, dan kan jij ook dit gave papier bestellen.

Speciaal voor jullie heb ik het patroon online gezet. {Hier} kan je het patroon downloaden. Alles is in centimeters, de dispenser is 7cm  hoog en 5 cm breed. Het document kan je zo uitprinten, het patroon is op ware grootte. Veel plezier ermee !

Free template {here} !


2 opmerkingen

  1. Wat leuk is ie geworden Krista! Bedankt voor het delen. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg gaaf! Ik ga hem snel uitproberen! Bedankt. :)

    BeantwoordenVerwijderen