Challenge #30: Spring is in the Air!

Hoi allemaal ! Het is weer donderdag en dat betekent dat er weer een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenge blog voor je klaar staat. Deze week staat in het teken van 'Spring is in the air!'

Zodra ik van de week die leuke Spiral Flower Originals Die besteld had, wist ik dat ik die wilde gebruiken voor deze challenge. Het is echt easy peasy zo'n bloem te maken ! Kijk maar eens naar het filmpje verderop in dit blogbericht.

Natuurlijk kon ik het ook niet laten weer een van de Nederlandse Sentimenten te gebruiken. Je maakt nog kans om een bon van 15,- te winnen door deze set bij mij te kopen. In {deze} blogpost kan je er meer over lezen.

Het weekend gaat er weer een verzamelbestelling uit, dus als je wat nodig hebt (of niet nodig hebt, maar gewoon wat wil hebben ;-) kan je me je bestelling mailen op krista@zokris.nl.
Kleine herinnering : de Sale-A-Bration periode is er ook nog steeds, dus bij elke 60 euro die je besteedt mag je een gratis item uitzoeken uit de speciale folder !

Ok, terug naar de uitdaging ;-) Ik heb onderstaand doosje gemaakt met het Envelope Punch Board. Het is een doosje van 7 x 8, niet heel groot dus. Het middenstuk heb ik met een Label Collections Die eruit gestanst en er een stukje Window Sheet achter geplakt. Zo krijg je een leuk raampje waardoor je meteen kan zien wat er in het doosje zit. Het doosje heb ik gevuld met een soort Jelly Beans.

Doen jullie ook mee met de uitdaging ?









2 opmerkingen