Challenge #42: Mannenkaart

Vanaf Pasen vind ik dat de maanden naar de zomervakantie snel voorbij vliegen ! Niet alleen de jongens zijn veel dagen vrij, ik ben ook druk met allerlei dingen als voorbereidingen voor tenniskamp, dingen regelen voor clubkampioenschappen, maar ook met het voorbereidingen van de laatste workshops en het open huis...

Afgelopen weken zit ik ook tot over mijn oren in de koekjes. Deze koekjes zijn voor mijn collega demo/ vriendin Mariska. Ik ben nog veel meer koekjes aan het decoreren, maar die kan ik nog niet laten zien... binnenkort meer...



Nu terug naar de kaartjes... Deze kaart heb ik gemaakt voor de nieuwe challenge van SU-per Challenges. Dit keer staat de challenge in het teken van "mannenkaarten", een lastig onderwerp voor velen. Met de Hardwood stempel, de stempel uit de Hip Hip Hooray Card Kit en de Simply Stars kan je best een stoere kaart maken, toch ?

Doen jullie ook mee ?



Deze producten heb ik gebruikt om mijn kaart te maken. Klik je op een van de producten, dan kom je direct in mijn webshop terecht !





Fijne dag !

 photo Groetjes-2.png

1 opmerking

  1. Zeer zeer mooie mannenkaart! En ook de koekjes zijn prachtig zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen